171231

 God kvĂ€ll đŸ„€ Min Ă„ngest och oro skapar en bedövande stress. Handlingsförlamad med tusentals Ă€renden som cirkulerar i ljusets hastighet inom mitt huvud. Jag har haft en vĂ€ldigt tung mĂ„nad, psykosomatiskt som brytit ned mig. MĂ„nga gĂ„nger har det kĂ€nts som att det Ă€r slutet, men jag har travat pĂ„. Samtidigt har December mĂ„nad varit magisk, det har funnits stunder dĂ€r oron inte setts till alls och allt har kĂ€nts rĂ€tt i vardagen och kĂ€rleken. Min partner har gett mig rogivande stunder och det Ă€r jag Ă€r tacksam för. Visat mig att jag inte bör ge upp. SĂ„, summan för sista mĂ„naden detta Ă„r, vĂ€ldigt tung men med mĂ„nga magiska inslag. Ser framemot mĂ„nadens sista dag, dans med min Ă€lskade och fira in det nya Ă„ret đŸ„‚

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0