GÖTET /part three- bruce springsteen

lördag. bruce springsteenvik made one of my dreams come true. smuttade på min första öl på en månad, vistandes på en balkong i Göteborg med fina människor. var så lycklig att min mun nästan låstes fast i leende position, och folk skrattade åt mig, de förstod inte alls varför jag satt och log rakt ut i tomma intet. jag & vik åkte ut till Ullevi och intog plats i Brucans publikhav. Fyfan vad bra han var, fyfan vad bra! Älskar hans musik, nu mer än någonsin när man fått se och höra hur fantastisk han är även på scen. men all cred går väl inte till honom, the E street band är ju helt otroliga dem också. den vackraste kväll jag haft på länge, kanske någonsin. och så spenderade jag den med min bästa vän och älskade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0