scandic/move/boat

veronica. jag. sandra. handsome ladies, isn't it?
 
Hejhopp traddelopp! Hade en mängda stressig dag igår..Arbetade 9-16, far plockade upp mig och jag for hem för middag samt en dusch för att vakna till liv. Sedan var det direkt till staden och hämta mitt pick & pack för att flytta hem och vid 22 kom jag flåsande till sandra. Var bara att tvärbyta kläder, slänga på lite mascara och dra fingrarna genom håret för att sen få i sig en öl. Hann hänga med gänget en stund, sedan tog vi bussen ner till staden. Buspojkarna åkte vidare men vi tjejer for till Olles. Var helt dött så efter en stunds velande åkte vi till Båten och mötte upp härliga människor. Det blev ölkannor, salsadans och en himla massa skratt. Kvällen avslutades vid kl 7 imorse efter att jag, sandra och pojkarna ätit snabbmaten. tack för igår♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0