xx

hi lovrs, how are you today?
Själv mår jag supermega bra, ja för tillfället är jag trött och mår illa, men är ändå glad- vilket är det viktigaste. Jag går på sjukhuset minst en gång i veckan, träffar en sköterska och jag mår så himla bra av det nu. Förut var det jobbigt men nu har vi fått en så otroligt härlig connection och jag vill inte förlora denna bekantskap. Fastän det jag är där för är svinjobbigt och verkligen suger krafterna ur mig, så sitter jag där och ler när jag hänger med denna person. Jag vill knappt åka från sjukhuset när vi är klara, haha. Jag hoppas att alla som har det jobbigt, som får besöka sjukhus lite alltför ofta, hittar någon som de får bra kontakt med och som behandlar dem bra & med respekt. För det är guld värt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0