amen skäääämtaruu ellr

Utslagen blir inge bättre och infektionen i fingret blir bara värre..Tyck synd om mig! för det gör jag...
 
 

Har du pojkvän/flickvän? no boy, no drama

Är du kär? nope

Hur tidigt stiger du upp? idag blev det sisådär kl 17...

Vem/vilka vet mest om dig?  min psykolog öHöö 

Gillar du att slåss? Jaaa eller vadå, man är väl inge ball om man inte slåss?

Vad ska du göra ikväll? Prutta, gjorde jag nyss iallafall

När var du senast full? hmm cirka 4 månader sen.

Har du utländska föräldrar?  nej, riktiga svenssons är dem

Var har du ont?  i mitt stackars lilla finger:(

Är du bra på att måla? Jadååå

Vem kramade du senast? Elisa gommmaan min

Vad längtar du till? Imorgonkväll (om jag får räkmacka, paaappaa!!)

Vad heter dina husdjur?  melody & hope

Har du körkort? Nej jag är miljövänlig, åker kollektivtrafik. (eller så hade jag gärna haft körkort om det inte varit så jääävla dyrt)

Favoritgodis? chocolateee

Morgon- eller nattmänniska? nattish

Sparare eller slösare? svårt då man inte har peninga HEHE

Har du några homosexuella vänner? Jappski

Bio eller promenad? la promenade

Är du kittlig? på ett ställe. men folk brukar ha svårt för att hitta det. "YES"

Rädd för insekter? ibland, beror på hur livlig min fantasi är för stunden....

Anser du att du är stark? Är stark när det behövs

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0