JULDAGEN

Hajhoj, på juldagen tog jag mig upp vid kl 12. Åkte en sväng till staden och sedan tebax till sejvar igen. Sminkade mor och mig själv. Var familje-/julmiddag hemma hos far, julbord med favorit tårtan till efterrätt. Vad den heter vet jag ej, men det är choklad och after eight mmMMmmm... Efter middagen åkte jag, mor och mellansyster vidare till Pp där det var förfest och sedan bar det av till sävar pub. Hemvändarkvällen med Clint som liveband, puben var fylld med folk och hårdrock. Vart en helt ok kväll, var dock trött och inte så super taggad men hade det trevligt ändå:) Failade däremot med kameran, hade den på mig hela kvällen men glömde ändå att fota...
 
min partyyyydricka, flaskan popppa'
förfest @Pp
hade en bling-utfitta^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0