last friday night

Hi mi lovrs, igår lyckades jag ta mig till behandlingen och det kändes rätt bra. Däremot så var jag inte så mycket med de andra, jag satt mest och målade till min fina elisa på bilden ovan hihi. Slutar 12 så jag åkte hem, slog in alla julklappar jag har och sedan kom Elisa. Vi hade lilla julafton, jag fick ett jätte fint halsband av na och världens finaste plånka. höhö. älskar den mest jö! Sedan kom Gustav, väntade medans jag la på sminket och sedan åkte vi till honom. Han tog nämligen körkortet i onsdags så denna gång var det han som körde, är så gla för hans skull, duktig är han också. De dunkade musik, medans jag la mig under en filt haha...nådigt slö. Men vid 22.30 trotsade jag det- jag & Elisa åkte till olles där vi träffade på pojkar från norröver. Haparanda, Kiruna och Finland. Vi drack öl, drinkar och stojjade med dem tills klockan slagit halv ett. Jag och Elisa tog vårat pick & pack, smet därifrån och rusade in på femman. Haha femman in our hearts, righttt.. Men gissa vad? Dansgolvet var heeeelt tomt men det stoppade inte oss, vi dansade loss som bara den!! Till slut fick vi upp några grappar och flickor också, vi ba rööjjde. När kvällen gick mot sitt slut hade jag förbannat ont i lungorna och bröstkorgen, men vet ni vad? Det var värt det. Tack elisagommmman för en jätte skojjsig kväll: ).

Kommentarer
Postat av: lisa

tack själv gumman! alltid lika awesome med dig!

2012-12-23 @ 16:00:27
URL: http://liwss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0