lördag-söndag

Tjeeenna!! Igår var jag på bio med David, kollade mammas pojkar. Haha hej lillebror? Den var precis som man trodde, fulsnygg. dåligt bra. vad man nu vill kalla det. Härlig var den iallafall. När klockan slagit 00 mötte jag upp grapparna bus, Niklas & Kasper, åkte till Olles och träffade vänner jag inte sett på en alltför lång tid. De två kommande timmarna hade jag tråkigt varvat med massor av skratt. Vandrade sedan hemåt där det blev filmdags. La mig 05.30 och klev upp 17.30 idag. FETT..... jag odiggar min dygnsrytm. Jaja. Gustav väckte mig iallafall för att se till att jag inte skulle missa våra planer. Har haft spelkväll med Gustav och Sara. M-Y-S. Vi spelade bland annat plockepinn(♥) och jag vann självklart, ba satt ni vet. Nu ska jag äta piggelin och bli opigg, sen sussa se sött så. puse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0