SATURDAY /day

Vaknade slö av fredagens bravader, men hade en fin dag att se framemot så jag tog mig upp! Blev upplockad av Johan, Erica & Brittan för en åktur till Sävar. Vankades 2års kalas för Lillan! Det var paketöppning, lek med ballonger, en himla massa skratt & skrik, dans och tårta. Brukar skjutsa runt lillan på gammbilen hennes men nu har hon fått en ny Bobby Car så det blev en sväng med den också, hon älskar bilar!
Efter några timmar hos finaste KPP så följde jag med pappsen, en tur förbi ICA & Time, innan vi åkte hem till hans lya. Vi käkade himla god kyckling med pommes, innan han skjutsade in mig till stan igen. Vi mötte upp Robin med fästmö, köpte nämligen ett soffparti +en lampa av honom. Fick världens lyx, han körde nämligen hit med soffan och dem hjälpte oss att ta upp allt. Foerbannat snälla:) 700kr för allt, en himla bra affär måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0