she's an angel

 
Kirrade internet igår och det var välkommet. så mycket större musikutbud. Dock så sitter uttaget i hallen och jag har en väldigt kort internetsladd, mindre gött. Så här sitter jag, på hallgolvet, diggar musik.
shoppppping...över 300 klirr på apoteket, well, ba att gilla läget.
Igårkväll slängde jag på mig kläder och traskade ut i snön. Mötte upp vännor på oleary's och tog mig en alkofri öl. Hade allsång till Finn Fem Fel, träffade på typer jag inte sett på ett tag och fick ALLA kläder nerdränktna i öl tack vare min kära ven....Så nu går jag runt och stinker öl.. Men annars var det ganska gött, allmänt trevligt och mycke bättre än att sitta ensam, instängd.
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

snygg jävel!

2012-12-13 @ 21:07:42
URL: http://liwss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0