tirran

Hejhallå! Tog mig upp av mig själv imorse, traskade bort till UP och sedan vidare till behandlingen. Kändes jättebra att jag tog mig i väg, även om min kropp ville kollapsa. Gäspade, kunde knappt hålla uppe ögonen och ville spy- men jag höll mig. (men till vilken nytta visa det sig). När det var avslutat & klart sprang jag en snabb vända på stan för att hämta fars julklapp och så fick jag ett samtal av mor. Det blev hem, äta lunch och sedan kom hon på besök. Med sig hade hon lite småsaker jag haft kvar hemma, lite lampor men även ett bord som jag fått av mellansystra mi. Tack!:) Mindre kul var att illamåendet kom tillbaka så det var bara till att luta sig över toalettstolen HEHE, men trotsade med slitna kropp och for iväg på lite mat- och julhandel. Var egentligen klar med julklapparna, men blev lite fler, små grejjor. När vi sprungit runt så middagsdejtade vi framför en öppen brasa, och gissa var? Frasses! Sen när har dem det så mysigt? Mamma släppte av mig hemma, jag dammsugade, närvarade på husmötet och skulle därefter diska m.m. men vart så förbaskat dålig. Illamående och frossa så det var bara bums i säng och nu ligger jag här, nyvaken & hatar min kropp för jag mår fortfarande lika dåligt. Någon vänlig själv får jätte gärna komma och ta hand om mig he-he. ......KOM DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0