totally fucked up

Tjenamoss! Är bosatt Öst på stan sen i fredags, haft en himla massa för mig och därför inte haft tid (eller internet) till lilla bloggen. Sen så kan jag inte påstå att jag mår så jävla bra för tillfället heller, det är kämpigt, så ni får ha lite tålamod med moi. Men har iallafall hunnit flytta, storhandla, packat upp allt, städat, stordiskat osvosv. Hälsat på min familj och gullat med fineste bebisarna. Varit med bästa vänner, farit på krogen och dansat loss som bara den. Sovit ut och haft filmkväll med en ny bekantskap. Lilla (STORA) älsklingen har hunnit fylla 2år!!!! Oj, vad tiden går fort!  Finaste flickan i världen är två hela jordsnurr, så i måndags firade jag snuttan. Vi lekte lite med hennes nya leksaker och dansade i en cirkel. Hennes skratt får mig att fortsätta kämpa: ). Det var typ helgen. I veckan har jag hunnit haft en heldag med angie. Hängt på Ume Skin Art, käkat pizza, vandrat på stan och bara softat hemma hos na. Hon fixade även till ett mörkt, långt hårsvall på skallen sin! Händig kvinna. Sov över där och på onsdagmorgonen hade vi tänkt dra till IKSU,meeeeeeeeeen vaknade typ 14.30 så det gick sådär... Jag hade då ett möte att stressa till och idag har jag spenderat tid på sjukhuset.....peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0