VÅR FINASTE TOMTENISSA

Goder Juler! Vaknade hos pappa på julaftonsmorgon och fick bästa möjliga morgonpresent, en splitter ny Kalle Anka tidning. Typ, seriöst, den bästa julklappen. Gjorde oss lite julfina, jag och bror, åkte till mor där det vankades lunch: den årliga julgröten. Spelade några matcher couronne (jag vann, självklart) sedan åkte vi vidare till familjen KPP där lilla far också var. Kollade Kalle och så fick de vuxna lattja på med en massa julstök i köket medans vi barn lekte hihi. Efter ett jätte gotta julbord så hälsade tomten på, lillgumman vart lite nervös men det gick bara galant och oj så många julklappar våra älskade småttingar fick! Klart dem varit snälla i år säg:) Sedan fick även vi äldre paket, åt godis och bara hade allmänt familjemys. Fick även besök av elisa och gurre, mina babes klarar sig inte utan mig mwuauaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0