wtf

Tjooooo...Igår var det klass reunion!!!! LP3! Hade sinnes kul med alla de fina fisarna som kom, de som inte kom får skylla sig själva hea-he. kan lova att det bjöds på en jäkla massa skratt, förvåningar och TOTALA nyheter. as ballt. Vissa var sjuka, vissa skulle jobba, så vid kl 23 avtog partajet. Då åkte jag och finaste elisa vidare till lokal där vi shake'ade ass och fick killar som limmad på oss. fan vilken skum kväll. grapparna var as knas, liksom slicka en i ansiktet innan man ens visste deras namn. Jaja, jag höll iallafall på att dö av skratt. Det ägde. Dock är jag så egokär så jag dansade med mig själv och for hem med mig själv. Träffade däremot en killkompis när jag hoppat av bussen, det blev timmar av tvtittande hemma hos honom och slaffsanda av saffransknyten. Hade sketa kul, vi är som helan och halvan, han och jag! La mig vid 06.30, jag var gaaaanske sliten imorse???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0