10 NOV

BRITTAN FYLL JU HELA 24 ÅR. Grattis raaaring!! Det blev lyxmiddag och massvis med kakor & tårta. Paketöppning och bus med småbarna. Hade det jätte mysigt och som avslutning på firandet körde vi Sing Star. Vi + Roger Pontare =SUPERSTARS. Har as sköna videosar men ja, får kanske smisk om jag delar med mig av dem. Men tack för en helt underbar lördag brittan och alla som var med på kalaset.
(Elisas bild, gammal). Vid kl 22 åkte jag & elisa vidare till LOKAL. Våra vänner i Strongheart bjöd nämligen på spelning och dem var så jävla bra. Körde tre set så vi fick röjja till grym 80tals rock hela kvällen, inpå nattimmarna. I pauserna så trippade jag & elisa över till nattkrogen och dansade oss svettiga, och jag menar svettiga...fick svettfläck på ryggen:O:O:O sprang in i damrummet, slet av mig klänningen och drog på mig elisas linne, hon fick svänga runt i transparent blus med leo under. gumzan miiin rädda moi från att skämmas allt för mycket. fast sen tvinga hon moi att skämma ut mig ändå:(. Men det är jag glad för. "GÖR DET NU ANNARS GÖR JAG DET"......haha..det stannar mellan oss okiii.. Men när allt var slut så mötte jag upp mattis och käkade pizza. en helt fantastisk kväll och jag vet inte om jag, ens någonsin, haft så roligt. Mitt hjärta gjorde min kväll och så var det en massa stjärnglimtar här & var. tack alla underbara.
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

haha det var en underbar kväll! kommer göras om snart igen! :*

Svar: of course hun;*
makethedayscount.blogg.se

2012-11-13 @ 07:13:33
URL: http://liwss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0