3 NOV

Tjoho! I lördags vandrade jag runt i lite butiker med daddi & Kajsa, hittade julgrejjor jag ska inhandla när plånkan är fetare. hihi.
Följde med hem till Sävar. Mötte upp storasystra, pangan & mamma. Tog oss en promenad till kyrkogården och tände ljus hos mommo&moffa. var jättefint och det lyste så varmt överallt. känns verkligen fint i hjärtat under allhelgona helgen. var där en liten stund innan vi promenerade vidare till ica och sedan hemåt. Då kom även grapparna över till far, där det bjöds på middag. Jättegod kycklinggryta (var premiär) och glasstårta till efterrätt.
Sedan slängde jag på smink och till&med ett par öron. Klädde nämligen ut mig till Mimmi Pigg, for till elisa som skulle vara pirat. men resten av våra vänner bangade så vi klädde av oss (inte helt nakna liasom) och åkte till olles. träffade på skönt folk och spenderade hela kvällen där. när klockan tickat över 2 skulle jag hem med bussen, meeeeen, den kom aldrig... Vi var cirka 20 pers som stod och vänta på en buss som aldrig kom. Men i och med det så fick jag träffa på en massa roliga människor. Slog B en signal och hon var jätterar som kom och hämtade mig. Bjöd med tre stycken som inte visste vad dem skulle ta sig till riktigt och det känns så bra. Är så underbart att bara göra en liten god gärning för sin medmänniska, det är guld värt!  Apropå bilderna, den mittersta är en peak på min utstyrsel för kvällen. Hade en kombo av satin och skinn, gissa vaaaarmt?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0