döda mig inte

Hej mina kära. Haft en så otroligt grym helg!  Helt fantastisk, kommer ge er updates om den imorgon. Just nu har jag inte tillgång till bilder eller en bra dator, men fick snurr för att jag inte bloggat något alls så tänker dela med mig lite av eve-fakta. fun or not, läs eller bläddra förbi. kisses
 
 
OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN
; kristina evelina karlsson
FÖDD; 1992
BOR: holmsund
SMEKNAMN; eve. 
INTRESSEN; sociala tillställningar, träning, psykologi, skapaden, skönhet, mode, vänner, musik och en massa mer.
 

Svara ärligt.
. Tycker du om någon? – Tycker om flera, men inte kärleksmässigt
. Sol eller måne? – sol
. Vinter eller höst? – älskade höst
. Vänster eller höger? – höger

 

Har du.. senaste 24 timmarna.
. Kysst någon? – ja
. Sjungit? – ja
. Blivit kramad? – ja
. Känt dig fånig? – definitivt
. Saknat någon? – ja
. Dansat galet? – som fasen, elisa är mitt vittne
. Klippt håret? – nej
. Gråtit? – nej
. Ljugit? – nej
. Blivit kysst? – ja

 

Grejer.
. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Ja, polis(hund)
. Har du en hund? – nej
. Sover du helst själv eller med någon? - Själv.
. Tror du på spöken? – Ibland. 

 

SKULLE.

. Skulle du vilja vara längre? – nej
. Skulle du vilja väga mer? – nej
. Skulle du vilja ha sex nu? – nej

. Skulle du vilja dricka dig full nu? – nej

 

KAN.

. Kan du röra på öronen? – nej
. Kan du slicka dig på näsan? – ja, med lite hjälp. hihi
. Kan du kolla i kors med ögonen? – nej
. Kan dina föräldrar lita på dig? – enligt mig. men i slutändan är det upp till dem
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – ja. under min sömn åtminstone
. Kan du va på en fest utan att dricka? – ja
. Kan dina vänner lita på dig? – ja

 

HAR.

. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – ja
. Har du syskon? – ja
. Har du någonsin haft sex med någon? – ja
. Har dina föräldrar ljugit för dig? – ja
. Har du varit full den här månaden? – nej
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – nej. men troligtvis alla andra
. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – ja
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – ja
. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – 4+
. Har du haft sex med mer än tre personer? – ja
. Har du ljugit på någon fråga än då? – nej

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0