MR J.CASH SAYS FU

yesterday
Tjena mittbena! LÄGET RÅ? Jag är trötter. Igår hade vi dramakurs, fantastisk upplevelse och vilka känslor som delas. otroligt. Kvällen tillbringades med vänner, spelade lite spel, drack öle(saft för moi) och sedan for vi en sväng till olles. Jag åkte hem tidigt, hängde en stund med en ..vän och var med om världens roligaste/skummaste grej som jag inte kan dela med mig av här.Har ju faktiskt en mamma och pappa som tittar in här ibland, hihuhuhu.. när jag skulle sussa sött så började det forsa blod ur min mun och jag bet sönder min tand. fett. Idag har jag vandrat runt på stan i fem timmar med Erica, Johan och Brittan. Blev en massa shopping och när turturduvorna åkt hem så middagsdejtade jag och Brittan. UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0