I'm living

1. E2 drank BRAIN!!!  /e2s photo 2. Viktor(ia) drank girly drinks;) *cutie*  /tovis photo

Hejhopp! Har alla haft en rolig helg?:) dela med er**
Jag hade iallafall en underbar lördagkväll. Började som sagt hos Anton, var nytt folk och träffade även på en gammal klasskamrat. Var en massa skratt, dock satt jag mest tyst då alla kände varandra jättebra förutom jag haha, men hade kul ändå!  Kollade lite på Sharktopus också, hahaha...så jävla bra. ett tips, öhö. Men vid 23 åkte jag till o'learys och mötte upp massvis med vänner, så himla kul:D Jag var den enda nyktra men tror nästan att jag skrattade mest av alla haha. Mådde himla gott och tiden bara sprang förbi, helt plötsligt var det stängningsdags och jag skulle ta bussen hem. Men träffade en kompis på bussen så hänkade med han hem, kollade serier och pratade ända till 8 på morgonen. Kändes som när man gick i högstadiet, fantastisk känsla. spenderade hela söndagen där, låg i sängen hela dagen, pratade och skrattade .mysse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0