26/10

A day off. Låg i sängen till ett tiden, sedan sprang timmarna förbi medans jag antingen satt i soffan eller i en bil. Fick några samtal som gjorde att jag var tvungen att springa till KPP, där det vankades middag med alla syskon +larsen och barna. himla gott vare. men ruschen fortsatte, så fort vi ätit så åkte jag, emiel och larsen till stan för hockey. Var Björklöven-Teg, världens sämsta match...Hände ingenting på hela matchen och ja, berodde antingen på att de endast körde på försvarsspel eller att de helt enkelt sög just denna kväll. Efter förlängning och straffar så vann Teg med 1-0. Kunde faktiskt inte bry mig mindre, ville bara därifrån efter en så händelselös match, stod mest och sov i slutet.
Elisa jobbade denna match så fick lite sällskap av henne också. När matchen tagit slut efter alla om & men så begav vi oss till sasso. Det blev drinkar, prat om deras semester resa och bilder därifrån. Sedan åkte vi till olles där vi hängde resten av kvällen, när klockan tickat en timme över midnatt så fick jag lyxen att bli upplockad av en taxi som körde ända fram till min dörr. Helt OK. Även fast vi kom hem i tid så vart det inte natti förns kl 6....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0