all the crazy shit we did last night

nawie. partykonungen min<33<3. igår var en fredag fylld av virrvarr. skulle på begravning men fick inge följe, så jag låg istället kvar i min säng och låtsades som om ingenting. jag får väl ta det när jag väl är redo. men svalde virret och åkte till mitt varr. Jag hade middagsdejt med tovan, drack öl & cider (0,0) och betedde oss som riktiga brudar. Sprang runt, försökte välja kläder, sminkade oss och fixade våra frisyrer. När vi väl var färdigspacklade åkte vi till o'learys där vi först hängde i baren. Kändes som att vi var cougars på jakt efter lammkötte...värsta utkiksplatsen, as wierd, men gött. lite senare kom grapparna våra och vi skrattade, slogs(?), kramades, pussades och hade det gött. Slaffsa mat gjorde fyllisarna också, alla for åt varsitt håll för att sova. Jag åkte till min snuff för att sedan kliva upp vid nio imorse...Han skulle nämligen upp till jobbet, så jag tog mig en promenad i det SINNES underbara men kalla vädret till tovan, där jag gosade ner mig i soffan, åt middagsrester och skrattade åt saker som skedde i dimman kvällen innan. Haft det megabra med mina hjärtan♥. Hade tänkt pallra mig till min gumma ikväll också, men kreativiteten i mig tog övertag och jag satte mig vid symaskinen i över tre timmar. Nu har jag gjort klart mitt lilla syprojekt!:) Dock kommer jag nog göra lite ändringar allt eftersom, my style you know...kizzez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0