I WILL SURVIVE, I WILL LIVE AND I DON'T FUCKING CARE

Tjenamossen! Hade sjuuuuuukt roligt igår!! Var på lokal med några, dansade, skrattade och var så himla glad. Shit, vad roligt jag hade. Dansade som en tok, utstrålade glädje och fick komplimanger.hehe, sa faktiskt tack också. Annars brukar jag bli pissed. Men jag hade sjukt kul och träffade nytt folk, samtidigt som jag sa hejdå till annat. Fick uppleva lögner, förödmjukelse och svek. Men hon valde att behandla mig såhär pågrundav rädsla för att ja.. förlora mig? Eller kanske rädslan inför att inse hur hon är som 'vän'.  Om man sviker en vän och ljuger om det, handlar det ALDRIG om att rädda vännen man svikit ifrån smärta. Man vill bara rädda sig själv. Så, det var ditt val. Jag har stått upp för dig mer än vad du någonsin kommer att vara medveten om, hållit dig om ryggen och skyddat ditt hjärta när någon velat dig illa. Du lyckades, du var en av mina bästa vänner. Men dimman har klarnat och jag ser nu vars jag vill gå, och du är inte en av dem som går vid min sida. Igår stod du och skrattade mig i ansiktet, trodde att du skulle komma undan.  Du säger nu hur ledsen du är och att du har ångest- bara för att jag fick en glimt av sanningen. Det är löjligt, och patetiskt. 
Jag är inte den person jag var för ett halvår sedan, jag är inte lika svag längre och jag kommer stå upp för mig själv. I'm moving ON!

Kommentarer
Postat av: lisa

bra! du ska stå upp för dig själv!

Svar: Vet du vad det handlar om?
makethedayscount.blogg.se

2012-10-14 @ 10:42:23
URL: http://liwss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0