KANSKE FINASTE KVÄLLEN

Tjoppppa! HUR MÅS DE? Jag har haft en så jäkla underbar kväll. Hängt med Erica och Brittan hela kvällen, (även spenderat en stund med familjen KPP<3). Vi har gjort oss i ordning tillsammans för en helkväll, hängt på verket och lyssnat på balla spelningar och sedan druckit alkofria drinkar på olles. Skrattat åt idioter och älskat alla fina människor runt omkring oss. Mår dock åt helvete nu... Visade sig att hjärnskakning kombinerat med thrash metal och krogen inte var så bra för min lilla kropp med huvudknopp.. hehe..Så nu vet jag inte om jag ska spy, svimma, sluta andas eller somna. Men jag är lycklig ändå! Fotade hela kvällen så håll utkik närmsta dagarna, just nu klarar jag inte av att sitta vid datorn mer. men när jag mår bra så blir det en bildbomb:) Förresten, vad tycker ni om mitt hår? Vart nöjd med fixeriet ikväll. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0