CRAIG NAKKEN

Go kväll busfröna mina, spenderat cirkus 6 timmar på universum idag och lyssnat på en föreläsning framförd av Craig Nakken. Brukar ha väldigt svårt för att sitta sådär, pg.a. mina koncentrationssvårigheter, trötthet och rastlöshet i kroppen men gick faktiskt väldigt bra idag. Intressant var det, och duktig var han. Folk skrattade och skojjade, började sjunga i aulan, var hundra procent koncentrerade och märkte av sig själv med tårar i ögonen. Ingen hade nog ett helt, torrt öga när Craig berättade en historia med gråten i halsen. Så himla fint. inlevelsen var otrolig och man hängde verkligen med hela tiden fastän han pratar amerikanska. Efteråt for jag på sjukhuset i en timma, berättade om föreläsningen och spelade kort. sedan när jag kom hem så däckade jag i sängen, imorgon är jag ledig så ikväll får jag vara uppe länge!! höhö:). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0