FREE TIME

Tjenisen! Vaknade före 10 imorse och var pigg redan då, vilket kändes himla skönt faktiskt. Tog tag i lägenheten, dammsugade och torkade golven & borden. Senare gick jag över till Emma och mina små hjärtan, busade med pangan och pratade med Emma. Vi fick oss även en promenad på byn och sedan mötte jag upp pappa för en matbit på sävar restaurang & pub. tack pappsen! var jetegotta. vi handlade, lastade in varor och gick över till KPP, nu när hela familjen var hemma. Jag var tvungen att fixa en sak som tog längre tid än trott, så hann inte umgås så mycket som jag velat, men hann med både att busa och kramas med lillan, och en minnesvandring med Emma. Nu ska jag bädda ner mig, för imorgon blir det en super stressig dag!! UP på morgonen, behandling, dusch+packning och avresa mot GÄVLE! xx
 
Emmas foton:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0