MAKEUP WITH MARYKAY

Hi lovrs! Tänkte berätta en liten sväng om min helg, fram & tillbaka, norr & söder. I fredags blev jag upplockad av några kollegor, vi manglade in oss i en liten bil och satt och.....myste hela 50mil. Landade i Gävle, drog direkt fram madrasserna och tokskrattade lite för att alla var övertrötta. Malin fällde Marie med en madrass så att hon tippa baklänges, ja, det var lite tokerier. Blev en tidig lördagsmorgon efter cirkus 4 timmars sömn. Vi bar ut alla våra saker och sedan anlände våra andra kollegor samt makeup artisten. Hade både teori om färglära, sotning och asiatiskt/mörkhyad ton, men även praktik med några modeller. Gick bara fint! Var bara synd att jag redan läst färglära och även kunde det mesta om smink teknikerna, men några små nya glimtar kom fram här och var:). Kom hem vid 23 igår och då välkomnades jag av pappsen med räkmackor. Vi slaffsade gotta, pratade om dagen som gått & pappa i yngre dar och skrattade en massa.best ever♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0