SATURDAY NIGHT W. SASSO

hi lovrs! När släktmiddagen gick mot sitt slut och alla begav sig hemåt så åkte jag vidare till Sasso. Vi hade girlstalk, skrattade och lyssnade på musik. Vid halv 23 skulle vi ta bussen till krogen men möttes av en syn, massvis med småkillar som var i tjaffs/slagsmål(?) Japp. det blev ett samtal till lilla polisen blå och så vare med det. Hoppas bara att ingen hann komma riktigt till skada, det var väl någon fest som urartade. men vi tog oss iallafall på bussen till Olles, där sasso tog en alkoholhaltig öl och jag en alkholfri öl;) Träffade Markus som hängde med oss största delen av kvällen och även några fler. Hade det gött, tyckte bara synd om lilla sasso som har sjukt ont i käften:(:( men hon var på tandläkarakuten idag så ska texta henne och se så hon mår bra NU!! Var även tråkigt att jag var tvungen att ta nattbussen hem, alltså hemgång redan vid kl 1. men det resulterade i att jag hann softa framför south park innan sängen kallade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0