TAKE CARE OF YOUR HAIR

hi lovrs! När jag vill känna mig bekväm, naturligt vacker och självsäker så väljer jag att lägga allt fokus på mitt hår. För vad gör en inte vackrare än fylligt, lent och fräsch hår? Jag har hittat fram till bellbox nu, och det roliga med att beställa därifrån är att man alltid får med en liten bonusprodukt till håret, alltså en överraskning!! vilket jag älskar, super kul ju! Tänkte tipsa er om den här sidan och ge er tre hårvårdstips, hur låter det?:)
  • Schampoo sliter rejält på håret, och för att undvika onödiga skador så skummar du endast in huvudknoppen och inte längderna då du rengör. När du sköljer håret så åker schampoot igenom längderna och det räcker.
  • Balsam får håret att se fett ut snabbare. Vår hårbotten producerar eget fett och därför är det bara nödvändigt att lägga balsam i längden.
Jag personligen, använder mig varje vecka av schampoo, balsam och hårinpackning. Jag använder knappt hårtork men när det väl händer så använder jag mig av värmeskydd- även när jag använder platt- och locktång. Jag är mycke nöjdare med mig själv sen jag började ta hand om mitt hår. I hela min barndom och i tonåren så har jag haft otroligt tunt hår, dels pg.a. mina fina hårstrån. Jag kunde knappt ha utsläppt hår utan att det fastnade i ansiktet hela tiden, blev så elektriskt.. Men sedan bestämde jag mig för att det var dags att ge mitt hår en chans att visa sitt bästa jag, och oj vilken chock jag fått, och alla som arbetat med mitt hår. Det är så otroligt mycket fylligare och lätthanterligare! 
 
LOVE YOUR HAIR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0