thanks lovrs

Vad är grejjen med att jag alltid måste vara så ful????:P:P

tjenahoppsen iallafall! haft en superduper kväll jag. Startade hos elisa, med tjejsnack, popcorn, kortspel och musik. Kring elva snåret åkte vi till olles, där vi vart utittade samt fotade av en hel klunga av turist-pojkar. What up with that? Smet ifrån dem sen och träffade massvis med vänner. Åh så härligt det var att se alla fina ansikten igen, var ett himla bra tag sedan jag umgicks med alla. det var guld värt ikväll. nu ska jag slappa framför south park innan jag ska dejta john B. xx

Kommentarer
Postat av: lisa

vadå ful? tycker du är as snygg och visar din personlighet ;)

Svar: haha ye right babe!
makethedayscount.blogg.se

2012-09-15 @ 19:40:36
URL: http://liwss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0