weekend

hejskipejski mina små stjärnor. igårkväll hängde jag med emma med fästman och deras små änglar. höll i en sovandes elmer, lekte med en busig pang och pratade & skrattade med päronen. Det blev bara mys, babbel och kriminalserier. är ju så himla gött! När mörkret tryckte på vandrade jag över till pappa, hade en pratstund och så mumsade vi på räkmackor, sedan blev det att jag sov över där. första gången jag sover i mitt gamla rum där sedan i feb-mars, och nu är det dessutom mycket finare när pappsen har möblerat så som han tyckte det skulle vara. kan ju lova att jag tycker att han gjort ett bra jobb, ser väldigt sofistikerat men mysigt ut. Vaknade i mitt underbara rum imorse och gullepappa gjorde mackor åt oss, sedan plockades jag upp av min mor för en sväng till staden med henne och syster. Nu vankas det snart en fantastisk kycklinggryta med mor, och syster som följde med till byn. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0