xx

Hej
hopp
allesammans.
Vaknade knappt imorse, tog mig en hel halvtimma att skriva ett sms & säga att jag inte kunde komma. Så jävla sluuut.. Vet inte om det kanske beror på att jag glömde ta medicin igår, eller att jag var i full gång hela dagen. Är ju väldigt förkyld också. Men jaja, kom ju ut något positivt ur det iallafall. Jag slapp vara med om en krock, (en bil körde in i bussen jag skulle åka) och det är jag väldigt tacksam för. Så, tur i oturen för mig. Så idag har jag bara vilat ut, tagit hand om mig själv med lite vardagslyx. Peelat kropp&ansikte, mindfulness och nu ska jag fina till naglarna litegrann. Har även gjort bort två ärenden som jag legat lite efter med. känns superbra, ett lyft från axeln. Ikväll ska jag inte göra någonting alls, möjligtvis pilates, och sedan lägga mig tidigt. Imorgon blir det föreläsning:) pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0