all these pictures

Hey guys! Spenderat hela dagen inomhus. ops. Men har tagit tag i saker som behövdes. Städat hela lägenheten, dammsugning, dammtorkning, toaletten och allt det där. Köpte hem en massa galgar igår också så har äntligen kunnat fylla på klädkammaren, behöver dock fler galgar.. Sen blev det lite träning på kvällskvisten. Peeling och naglar har också hunnits med. Resten av kvällen har jag slöat i soffan, och nu är jag uttråkad. Jag är så glad över att vara singel, det är vad jag vill och behöver. Ta hand om mig själv ett tag. Men just ikväll, så hade någon kär gärna fått vara här. Bara för att omslutas i en famn. Men...jag får krama om renen Evert! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0