fastklistrad i soffan

Hi guys. Haft en helg i lugnhetens tecken. I fredags var jag i Sävar med Angie och hennes familj, åt gröt tillsammans och bara tog det lugnt. Hann träffa KPP en snabbis också. På kvällen tog jag två timmars powernap innan jag klängde mig vidare från sängen till soffan och spelade crash bandicot resten av kvällen/natten. Lördagen spenderade jag i en bilbutik med Pappa och Kajsa innan Peter kom hem till mig. Vi käkade middag och gäspade tillsammans innan vi tog tag i kragen och vandrade över till Angie och Vic. Blev film och comedy, massvis med babbel (om bajs...) och skratt. Peter åkte hem idag och sen blev resten av dagen SUPERBRA...eller inte... Magsjuka för tredje gången på 5 månader... jäla skit liasom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0