happy monday

Det är måndag och folk i allmänhet brukar inte alls gilla denna vardagsmorgon, inte jag heller men jag har haft en fin dag. Startade dagen med en powerwalk, var på sjukhuset som jag tidigare nämnt- dock blev det bara en timme. Men det var fint och jag är otroligt tacksam för den stund jag hade där. Utredningen jag har nämnt tidigare pågår fortfarande och hon som är min hmm...kontaktperson(?) är en väldigt trevlig kvinna. Förstående, respektfull och framförallt bra validering. Det behövdes verkligen efter det jag fått höra av andra. Så ett stort tack. Märktes att sessionen tog på för när jag vandrade därifrån så gick jag jätte sakta, utan uttryck eller kroppsspråk och det kändes som att jag var i en annan värld. Lite knas och jobbigt men ett positivt tecken. Vår session var lite som en slap i ansiktet, vakna för i helvete. Respektera dig själv skreks det om det. Sedan dess har jag handlat, städat, haft lite hemmaträning med situps, hantlar och benövningar. Lagat mat och nu ska jag hoppa in i duschen sen lyxa till det med nymålade naglar haha. En ansiktsskrubb blir det idag också. Ikväll ska jag vara med Veronica, kanske Sandra också. Blir att jag far över till dem, troligtvis film eller något och sen sover jag över där:). Kommer bli mys.
 
mitt goda mellanmål(/lunch) idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0