nejmen hallådär

Tjena mittbena. I lördags hände det inte alltför mycket, häng och fest med vänner sen sov jag hos en finis. Idag var det dags för fotbollsmatch! Umedalens IF damer hade träningsmatch, Angelina min stjärna spelar i laget. Så jag var där och hade det gött. Kära, kära fotboll. Min största kärlek. Det kändes som att jag själv var ute på plan, tills det blev iskallt och jag hackade tänder haha. Tyvärr vart det ingen vinst denna gång, men det tar tjejerna igen såklart. Följde med Angie och Victor hem, åt middag tillsammans och sen kom även Koffe över för filmkväll. Det blev Grannpatrullen. Tyckte den var jätte rolig! Haha. Lite väl överdriven ibland, men fick mig många skratt. Nu ska jag strax sova så jag tar mig upp imorgon. Ska spendera 3 timmar på sjukhuset, looking forward to it...kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0