weekend

hey kiddows! Har tappat bloggandet på vägen, men jag tittar ju åtminstone in här lite nu och då. Ska försöka bättra mig, mest för min egen skull men även för de få, rara läsare jag har. Sjukan lämnade mig iallafall i onsdags, så jag åkte hem till mor där jag blev bjuden på middag och sovplats. Hälsade på mina bebbisar på torsdagen, gungande, lekte och dansade. I fredags så var jag ner på stan med mellansyster en sväng, handlade lite presenter och en alltför fin klänning till mig själv. Blev bjuden på middag av Angie och Vic, sen satt vi och babbla lite tills vi ringde efter mellansyster & Brittan. De kom över och vi fick oss massvis med tjejsnack och skratt, spelade även med andra ord! Himla kul! Vaknade i tid på lördagen, jag och Angie hade planerat en tripp till Sävar. Var där i några timmar innan det vankades middag med efterrätt hos finaste Elisa, när magarna våra putade så putsade vi våra ansikten innan vi åkte till Gabriella. Bästa Gabriella. Var guld värt att träffa henne. Hon har fyllt hela 20år!! Så det blev lite kalas/fest hemma hos henne innan vi begav oss till lokal för att dansa natten iväg. Vi var dock slöa och åkte hem redan 00.25(?), men vi hade fått oss nästan en timmes dans iallafall haha! Kom hem i tid men satt ändå uppe till kl 6....Snarka lite, sen upp vid kl 12 igen. Skulle åka till Sävar där det var kalas och middagsbjudning för lillebror som fyller hela 18år!! Han fyller år idag, men var mest praktiskt med kalas igår. Det var jätte trevligt och magen tackade & bockade. Kvällen spenderades med Angie och Vic, handla nödvändigheter på MAXI och sen krypa ner i soffan med film. En himla fin helg helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: angelina

puss!

2013-04-29 @ 22:42:11
URL: http://aangee.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0