workit

God kväll, vilken jädra smäll!.....Igårkväll var jag med Angelina, vi hade lite fettokväll innan vi for en snabb sväng på O'learys, sen fortsatte vi vår fettokväll med MegaMind. Denna dag har vandrat förbi i en fin takt, inte alltför snabbt eller stillsamt. Vaknade hos Angie och begav mig till min bildterapi. Hade ett samtal angående massvis med saker, saker som berör och gör ont, men det var fint. Sedan målade jag, lovely! Har saknat det. Kom hem och halvsov i soffan när det plinga till på telefonen, Erica & Brittan stod utanför byggnaden och ville komma upp en sväng, självklart fick dem det. När vi babblat på ett tag så var det dags för dem att bege sig vidare och dags för mig att träna. Blev 20minuters danspass, situps och hantlar. Jätteskönt!! Lär ha träningsvärk imorgon..haha. Resten av kvällen har jag spenderat med Vik. Kollat skräckfilm, spelat UNO och pratat på om allt möjligt. Händer en del i bådas våra liv. Visst jag fick ett fint foto på na? Han va lite trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0