babylon

Dagens inköp: Ljuslykta, 'skinn'jeans och lite presenter.
 
Go' kväll, herr Kjäll! så het farmoras ragg, ba satt ni vet. Haft en sjukt sicksack dag. Startade dagen med ett prov som visade negativt, riktigt bra nyheter. Skippade första sjukhusbesöket och sedan gjorde jag ett val, jag har valt att avsluta min behandling. Finns massvis med anledningar till varför men vi kan lämna det vid att jag tror att det blir bäst såhär. Nu har jag inte den blekaste aning om hur mina dagar eller veckor kommer att se ut. Faller i ett djup, typ. Men jag kommer att greppa tag någonstans och till slut skapa en stabil tillvaro. Efter ett hejdå till personalen och de inblandade på behandlingen så åkte jag och mor till myrorna, h&m och obs. Handlade lite smått och gott! En ljuslykta, har likadan fast i lila, för bara 20kr, jättesnygga jeans och lite presenter. till mina bebisar såklart. haha. som vanligt. Sen släppte mamma av mig på sjukhuset där Åke väntade på mig. Kära, underbara, sjuka, konstiga, rara Åke. Typ bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är du sjuk?

2013-02-13 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0