don't hate on me

 
SENASTE
Kompisen du träffade: 
Angie
Personen du pratade I telefon med: Pappsen
Du fick SMS av: Andreas
Du kramade: Marc

IDAG
Kläder: 
tisha o trosa

IMORGON
Är det: 
återhämtnings-dags
Planer: återhämta mig, haaalllah

Det första du gjorde imorse?: fick en snilleblixt av att ja var magsjuk
Vad åt du sist?: sockerkaka made by grandma
Vad irriterar du dig på?: min mage
Liknar du din mamma eller pappa?: Båda, ingen har ju fått mig på egen hand
Ler du ofta?: jag har mina stunder

Gråter du när du skadar dig?: beror ju på hur ont he gör fattaru väl
Är du en glad person?: Fan, jag vet inte... Kanske skadeglad.
Vad gör dig glad?: dans
Önskar du att du var lyckligare?: Ja.
Är du kär?: njee, men smittad_av_fjärilar_i_magen

Vem hatar du verkligen?:  
Ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista?: Va?
Har du blivit sviken någon gång?: Ja,men man vänjer sig

Gillar du skolan?:  
Ja
Favoritämne?: psykologi, naturkunskap & svenska 
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: 
Jag gå int skola!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0