friday

Kravlade runt i soffan hos angelina med Andreas i min famn och min blick vilandes på en angelina som slappa på golvet. Mor plockade upp mig på förmiddagen och vi hade vår planerade lunchdejt. Shoppade lite innan vi åkte hem till min lägga och sedan vidare till bilbesiktningen. Hade inga planer inför kvällen så det blev fredagsmys med mor. Följde med henne hem till Sävar, där jag blev bjuden på middag innan jag tog igen lite välbehövd sömn i soffan...sedan kollade vi filmen The Vow. Sett den förut, men var så hiskla länge sen och så fin den var. Fantastik, verklighetsbaserad berättelse. Har ni inte sett den? Se den! Bäddade ner mig i sängen med datorn, men innan jag visste ordet av så var jag fullt påklädd, vandrandes genom byn på väg att möta upp en gitarrspelande trashkid. min bror vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0