HEJ IGEN

Gudda gudda! Lovade ju att kolla in här igår, men det var ett löfte jag fick till att bryta..sorry mates. Men ingen större skada skedd! Jag har sagt att jag ska dela med mig av vad jag hållt på med den senaste tiden, men vad fasen, jag har världens sämsta minne. Jaja. I ett ungefär. Har umgåtts med min kära Angelina, typ precis hela tiden, sen umgåtts med en jättefin pöjk och några andra nyfunna vänner. Det har varit superduper. Spelat massvis med kortspel och yatzy. Brummat runt i bilen, spelat fruktansvärd bra musik och skrattat tills jag tappat andan. Underbara dagar och nätter med alltför lite sömn, och alltför mycket skratt! Precis så det ska vara.
 
Köpte denna till Angelina för några dagar sen. Den rap, prutt, skratt o skrik! älska lillmönstra
 
Fredag: Angie the Crab! Var på kalas hos Mattias som fyllde hela 31år, vi bakade chokladbollar till han som present och köket@angie var helt nerkladdat... Dennis frågade om det hade varit femåringar i farten...
Mmmm....Laga gomiddag och spela kort!! 
Fredagkväll: Bästa bror med band (EXTRAKT) hade spelning på verket. Jag och Angie hade gomiddag , fick besök av Koffe som spelade kort med oss innan vi åkte vidare till verket för att kolla in grapparna! Så jävla bra dem var! Som vanligt, jag är så jäkla stolt. Efter spelningen så spelade vi lite kort med Koffe igen haha, sen satte vi oss i bilen och spenderade sisådär 3-4 timmar i den och skjutsade runt folk. Angie fick iallafall ett fint klirr i plånkan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0