hi you fucking earfuck

 
 
Hej du där, jag är här. i min soffa. igen. Men hörrni, jag fick sova flera timmar inatt!!! Säkert 5-6 timmar. dock sur_tjej_92 när jag vaknade, ändå. Vaknade nämligen med ett söndersprängt öra.... Smärta, lock och jag vette fasen. Har knaprat smärtstillande nu och det känns faktiskt mycket bättre. Fortfarande knas, men gör inte alls lika ont. Men fick skippa behandlingen, tror aldrig jag skulle kunna koncentrera mig med detta öra. Mötet i eftermiddag blir däremot av. Just nu klickar jag bara runt på datorn och lyssnar på fin musik gjord av Rascal Flatts med min mages kurr i bakgrunden. Kanske dags att äta något. Men jag vill inte. Fast jag måste. Äta bör man, annars dör man. Typ. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0