lilla loerdan

goder kväller, jag ligg o sväller. ligg i soffan med chokladen min, måste banta ah mah gadh. Men hur som helst, jag har klarat av hela dagen utan problem. När jag var klar på sjukhuset tog jag en promenad till angelina, där hon och dennis var. Vi hoppade direkt in i bilen, och spenderade sisådär 3 timmar i den med korta uppehåll. Hämtade släp, säng och lite mer som angie skulle ha till lägenheten. Sen svulla vi på max innan vi åkte hem igen. Min kära angie var jätte snäll och klippte mitt hår. Klippte bort det värsta slitna. Jag har sett foerjeklig ut opp på skallen min! men nu jäklar, kan jag släppa ut håret utan att skämmas hehe...Bjussar på dagens bilder från insta (man blir verkligen lat när den funktionen finns, så jäkla praktiskt bara)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0