PRICE TAG

Hallå hallå. Vaknade sida vid sida imorse, ville mer än allt ligga kvar och snarka men ärenden vankades. Hade möte angående min nya lägenhet. Hade två timmar av väntan på stan, det blev en shoppingtur och en halvtimme på biblioteket. Fick med mig två tröjor, ett linne, två örhängen, ett halsband, världens bästa monster och en present. De sex förstnämnda var självklart på rea, det är min grejj. liksom. Klockan 16 hade jag bildterapi, påbörjade min tidslinje och jag ser verkligen framemot detta. Kommer bli spännande, både känslomässigt och kreativt. Bildterapi en gång i veckan, nu kör vi!
 

Kommentarer
Postat av: elin

Hejj, vad är det du jobbar med? eller hur har du råd med lägenhet? =)

Svar: Hej! Är sjukskriven för tillfället, annars hudvårdskonsult och hotellstäderska. Men är inte att jag köpt en lägenhet, är bara hyreskontrakt:)
makethedayscount.blogg.se

2013-02-22 @ 04:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0