saturday

Tjenamossen Gossen! Var med pappsen, sen lilla familjen på lördag f.m. Mot middagstid åkte jag in till Angelina, vi var tre flickor som gjorde oss i ordning inför kvällens bravader och mumsa gemensam middag. Folk droppade in från alla håll och kanter, och det var förfest! Super trevligt! Jag, AndreasV, Elisa och Sofia åkte till krogen vid 23 för att dansa rompah och vid 00 ramla alla våra vänner in. Dansade, skrattade och log med hela mitt hjärta. Träffade på en massa nytt, underbart folk som fick hänka oss på efterfesten. Hade så himla kul, fram till klockan 5 då jag vart less haha. Jag och AndreasV vandrade hemåt och somnade under morgontimmarna. Vi har legat/suttit i sängen hela dagen..haha. Spelat kort, kollat film-serier, spelat donkey kong och lyssnat på musik. Slöa_dagen_efter_ungdomar. Jag tackar för alla skratt, all SVETT och fjärilar i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0