tuesday

Tjoppsen Moppsen! Linnea kom och väckte oss igår, vi torka sanden ur ögonen och klädde på oss. Åkte ner på stan för lite shopping, innan jag gick vidare till bildterapin. Mötte upp bruttorna igen när jag var klar och lunchade på hederliga MAX. Sen bar det av till angie för att chillaxa, och det gjorde jag till max. Låg och snarka i soffan. När jag vaknat till liv igen så åkte vi ner på haga och solade solarium. Mmmmmhhh..scheeeent....utomlands...öppna ögonen, mmhh, några lysrör i sverige. fast nä. Men var hiskla skönt!! Angie for och sparkade boll, jag lekte med vovvsan och sen när vi var samlade igen så fick vi besök av en Vic. Stackarn trodd ja tyckte illa om na:( Jag har en tendens till att spegla det.. Finns jätte många som tror att jag tycker illa om dem, jag vet inte vad jag gör!! FÖRLÅÅÅÅT, jag tycker om alla. nästan alla. några, iallafall...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0