60MIL BA FÖR ATT

sHULULLULuu. hihoha. Var ju efterfest på lördagsnatta hemma hos Angie, men slutade i att jag blev sjukt uttråkad vid halv 5 så textade goaste Gurre och fråga: HÄNDERÅÅÅ?? Han kom med en massa förslag. Vi bestämde oss för att ta en raggarrunda på stan med bilen. Slutade med att vi shoppade i McDriven och tog en raggarrunda på 60MIL!!! värra raggarrundan liksom. Vi hade inga måsten i världen så vi spontan åkte iväg på en roadtrip upp till Luleå. Dunkade awzm musik i timmar, halsade red bull, hälsade på Sara i red bull och gäspade som sjuttsicken. Så jävla skönt att bara få glida och njuta av soluppgången med en av sina bästa vänner:) Började närma oss Umeå igen vid kl 15, jag hoppade av i Sävar och våldgästade mor min. Käkade middag hos henne och sedan åkte jag hem till pappsen. Kollade film och sov över där, mysiss. Idag plockade mamma & Kent upp mig och så bila vi till stan. Lunka igenom några affärer och käkade middag tillsammans på Bamsegrillen, gött! Ikväll har jag packat upp ur lite säckar och svurit över att jag inte har någon plats för någonting:(. Måste typ slänga 2/3 av mina kläder. inte OK någonstans tyck ja. När jag vart för less så gosa jag ner mig i soffan och kollade Rio, mysfilmen vettni. Nu ska jag strax snarka jävel, hajhoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0