ELISAGOMMMAN 21ÅÅÅÅÅRR!!

Gudda Gudda, igår fyllde finaste laman år!! Hela 21år blev tösen min. Vid kl 15 landade jag hos henne, där fikade jag,hon och gustav. både smörgåstårta och vanlig, nomnooomnom. när vi var belåtna så pallrade vi oss upp till hennes rum, lyssnade på musik och gjorde oss i ordning inför kvällens bravader. Började med häng hos Tobias och Erik i några timmar innan vi åkte vidare till o'learys. Vi skulle egentligen ut och dansa, men fanns typ..inget ställe öppet för oss småfisar så vi planerar in D-A-N-S nästa helg istället. Vart en seeeg kväll men var åtminstone med fina människor. träffade sötbubbar också, vissa hur fulla som helst och andra bara allmänt goa. När klockan slagit 2 åkte jag hem till Herr Momin, där det vankades film och kramisar. sen vare ba zznark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0