fredagsmys

Go'kväll. Lyssnar just nu på en av mina favoritlåtar, just för att den gör så ont i hjärtat, och jag saknar ditt skratt ,din kärlek och hela dig. What hurts the most heter den. 
Iallafall. Har haft en rätt fin dag. Missade behandlingen och det hatar jag mig själv för, förlåt. alla. för att jag fått världens chans, men jag bara fuckar upp det hela tiden. Jaja, klev upp kl 13, käka lite gröt och sen kom mamma + mellansystra förbi. Vi åkte till Sävar, där det blev lite olika saker. Simpsons, men även 3 tvätt omgångar, samla kläder = 5 sopsäckar.... Sedan kom storasystra med barn och lillebror hem, då ställde sig mor vår vid spisen och tillagade världens godaste lasagne. mumsmums blev det till efterätt! Var jättetrevligt att umgås med familjen (minus pappsen, som jag får träffa imorra) och kela med mina älskade småhjärtan. Vad jag skulle göra om mina systerbarn inte fanns, ja, det vet jag inte. Men kvällen blev sen, blev bara jag och mammsen kvar i vardagsrummet. Vi tog fram godis, snacks och gosade ner oss i soffan framför Van Helsing. Efter att hon lagt sig har jag tjorvat på med en massa kläder, fotat och lagt ut på loppissida. har så jääääkla mycket kläder!! huvva. nu ska jag bara lyssna på musik och sakna att inte behöva sakna dig. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0