H@PPY 2013

God kväll alla slitna krigare och gott nytt år♥. Är väl ohyffsat att inte säga det kanske.. Igår klev jag upp kl 11 (klapp på axeln till moi), tog en stadstur med Tovan och åkte sedan hemåt för att svischa om in i nyårs utstyrsel och sedan hem till tovan. Vi gjorde sådana saker tjejer gör. Smink. klädbekymmer. naglar. Sedan lagade vi oss en nyårsmiddag, blev en väldigt enkel rätt men ack si god. Kl 21 blev vi upphämtade, rullade förbi massvis med träd, mörk skog och enstaka villor. Sedan var vi framme, mitt ute i skogen, i byastugan där vi skulle spendera vår kväll. Var dött från början, men sen var hela gänget samlat och det blev supertrevligt:). Hade det jättebra i några timmar men sedan kände jag mig alltför nykter för umgänget. Haha. Var på gott humör hela tiden, men blev lite uttråkad. Alla var uppe och dansade, men jag hade ingen lust alls. Satt lite, halvt mobbad på en stol i min ensamhet varvat med att bubbisen ponti gjorde mig sällskap. 23:58 lyckades folkhopen ta sig ut, klockan slog 00 och fyrverkerierna flög. Champagnen flödade, alla kramades- stojjades- skrek och lyckönskade varandra. Jag fick även min nyårskyss, kliché men vafan. det är så det ska vara. Vart lite kaos under nattimmarna; avbruten efterfest, spruckna kostymbyxor (hej dannes rumpa), ishalka, sova två i vattensäng. Fick mig ett jävla gott skratt. Måste köpa mig en sådandär...
Idag har det varit bakishäng hos Jonathan, (dock har jag mått bra. för jag är nykter. och bäst.), kollat film och svurit över en fyllebult som tog min jacka. Men tacka gudarna, jag fick tillbaka den, så nu är allt frid och fröjd! HAPPY 2013
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0